Zobacz jak kampania „20 lat technologii” zabiera nas w fascynującą podróż przez dwa dekady postępu.
Świętowanie 20-lecia działalności APA Group stało się doskonałą okazją do stworzenia unikalnej kampanii, która zarażała pasją do technologii
Z myślą o jubileuszu, przygotowaliśmy specjalną stronę internetową 20lat.apagroup.pl, która zabiera użytkowników w interaktywną podróż po fascynującym świecie technologii. Pokazaliśmy, jak zmieniało się podejście do wielu rozwiązań, które dziś wydają się oczywiste, i zestawiliśmy je z osiągnięciami firmy APA Group.
Jednym z elementów kampanii była dystrybucja informacji w branżowych mediach oraz dedykowana komunikacja z partnerami oraz klientami APA Group.
Podczas tworzenia kampanii, postawiliśmy na angażujące treści oraz atrakcyjny design, który przykuwa uwagę od pierwszych chwil. Na stronie przedstawiliśmy:
– Jak zmieniała się technologia przez ostatnie 20 lat,
– Jak rozwijała się APA Group, jej osiągnięcia i wizja,
– Najciekawsze wydarzenia technologiczne minionych dekad.
Dzięki działaniom PR, kampania „20 lat technologii” zyskała szerokie uznanie w mediach oraz wśród odbiorców. Projekt został zrealizowany w konglomeracie razem z Mediafeed.pl, Czuły Copyriter, No Monday. Wspólnie zadbaliśmy o to, aby wydarzenie było docenione nie tylko przez entuzjastów technologii, ale także przez osoby, które chciały odświeżyć swoją wiedzę z zakresu historii innowacji.