WeTalk, polska platforma tekstowej pomocy psychologicznej, zdecydowała się na nowatorską kampanię influencer marketingu, aby zwiększyć świadomość marki wśród użytkowników Facebooka, Instagrama oraz YouTube’a.
Kampania oparta była na współpracy z osobami, których treści w mediach społecznościowych dotyczą obszarów zdrowia psychicznego lub nowych technologii. Do współpracy zaprosiliśmy kilkunastu mikroinfluencerów o zasięgach sięgających ok. 20 tysięcy osób obserwujących oraz kilku liderów w swoich kategoriach, takich jak Mamaginekolog, Angelika Grabowska czy Adam Przeździęk.
Akcja przerosła nasze oczekiwania. Według naszych obliczeń, już w ciągu dwunastu godzin od publikacji instastories na profilu Mamaginekolog, liczba osób obserwujących WeTalk wzrosła o 4430.
Kampania zakończyła się kilkukrotnym powiększeniem zasięgów w mediach społecznościowe WeTalk oraz znacznym przyrostem użytkowników aplikacji.