Kiedy marka AxFina wkroczyła na polski rynek, postawiła na innowację i zmiany w dotychczasowym systemie zarzadzania wierzytelnościami. Efektem tego była kampania promująca ich najnowsze narzędzie – Finastic, które w szybkim tempie zdobyło serca przedsiębiorców oraz zyskało szerokie uznanie w mediach.
Działania PR podjęte w ramach kampanii skierowane były do mediów mainstreamowych, gospodarczych oraz biznesowych, co pozwoliło dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Wykorzystanie różnorodnych kanałów komunikacji sprawiło, że narracja AxFina i Finastic zyskały na rozpoznawalności.
Wśród mediów, które opowiedziały o narzędziu, znalazły się m.in.: i.pl, Dziennik Zachodni, Fintek, PulsHR, Spidersweb.pl, Brief, ISBTech, Bank.pl oraz SystemPlatnosci.com.
Kluczem do osiągnięcia realizacji celów kampanii było przygotowanie czytelnych infografik dołączonych do press kitu dla mediów.
Nasza agencja zapewniła profesjonalne przygotowanie materiałów prasowych, zadbaliśmy również o relacje z mediami oraz monitoring efektów działań.